Празните и напразни брътвежи и лъжи на един пропаднал „фараон“



Празните и напразни брътвежи и лъжи на един пропаднал „фараон“
/или как падрето продължава престъпно да манипулира малкото  останали наивници, които търсят начин да намалят последствията от инвестирането им в финансовата пирамида СейвУей/
    На 3.12.2014 г в зала на хотел Кемпински Зографски се проведе т.нар. "лидерско обучение" на партньорите в печално известната СКИ /Сейв Къмпани Интернешънъл/. Смешното във формулировката е, че лидерите отдавна напуснаха компанията. Реално лидери нямаше, а само един до болка познат банално повтарящ се монолог на Великана на директните продажби пастир Петров. Нямаше ги не само лидерите, а онези млади и интелигентни хора, които ентусиазирано пълнеха залите преди месеци. Залата и публиката тази вечер напълно отговаряха на пълния фалит на „международната“ компания. Имаше около 200 измъчени и посърнали хора, които се надяваха да получат отговор от собствениците за реалното състояние на фирмата и да получат поне малко надежда, че може частично да си върнат част от безумната си инвестиция в класическа финансова пирамида. Отговор разбира се не получиха. Пред тях както винаги се изправи добричкия евангелистки пастор и пишман мотиватор. Той, както през годините досега пусна „изтърканата плоча“ от произволно събрана компилация от известни и банални правила и решения в предприемачеството и в мрежовия бизнес. В залата витаеше укорително към водещия мълчание, непричастност и нескрито отчаяние, които нямаше как да въздействат върху един закоравял „гьонсурат“. Нямаше големите уредби и екрани с търкалящи се „позиции“ и постоянно събиране на многохилядни бонуси. "Великанът" скромно, както никога досега, беше с едно микрофонче и една колона.
Запазвам си правото да коментирам безумията на един човек и едно „лидерско“ обучение в бъдеща публикация. Тук само ще спомена част от многото очевидните лъжи, които падрето изрече само за 2 часа.
  • 1. Вместо да даде някакъв реален отчет на параметрите на главоломното срутване на пирамидата, нечестивецът си позволи да говори за невиждания феномен и развитие на фирмата. При очевадните факти на официалния сайт на фирмата – срив на обектите от 3 600 за страната и 340 са София до 1 300 за страната и 117 за София. Според вътрешна информация реално  продажби на позиции няма, потреблението клони към нула, след като екипите на напусналите лидери не работят и не пазаруват.
  • 2. СКИ имала най-добрата „Академия за подготовка на партньорите“, защото професорите пастора и наш Станчо лично обучават/манипулират участниците. Разбира се, интересно е как добричкият светец ще обясни защо  лидерите, или както ги нарича „академиците“, групово напуснаха академията на всезнайковците.
  • 3. Другите мрежови компании в България не провеждат подготовка на партньорите си, нямат национални представяния, обучения, бизнес ден и т.н. Изключителна наглост на фарисея от добричкия район... За сведение на фараончо, другите компании канят специалисти и доказали се мотиватори не само от страната, а и от чужбина и не разчитат на пишман-лектори собственици или „самозванци“ от администрацията си. Това са мощни международни компании, които всяка година организират събитие-семинар в различни страни и континенти, в които вземат участие хиляди лидери и партньори от компанията. За най-добрите спечелили определени квалификации се организират и безплатни пътувания до най-отдалечени и екзотични дестинации в света. Най-малкото лидерите там не само са отлично обучени, но си държат на компаниите, за разлика от разбягалите се от пирамидата. 
Какво обаче организират двамата фараончовци. За разлика от безплатните мероприятия и екскурзии в нормалните мрежови компании, в „академията“ всичко се заплаща от партньорите. Вместо събитие в чужбина, тук се празнува в някоя празна палата на Пловдивския панаир. На символичен, ако въобще има наем, се организира следното: купува се кетеринг, канят се няколко певци и артисти за по 5-6 000 лева хонорар и се вкарва алкохол, закупен от складове на едро. Билета за купона е…..300 лв. на участник. Явно е, че няма как разходите за човек да надвишават 100 лв.  ….И вижте колко е „академично“ и за фараончовците твърде лично  - 2 000 човека, 600 000 лв. приходи, 200 000 разходи, 400 000 лв. чиста печалба за пеликаните…..Иначе това си е най-добрата „академия“ и грижа за партньорите. Затова там където има мошеници и измамници, лидери и партньори вече ги няма …..
  • 4. Пирамидата развива успешна дейност в чужбина – разбирай Сърбия, Румъния и Германия. Естествено е, че няма как един нереализиран проект, още повече откровена финансова пирамида да бъде реализиран зад граница. Хората там най-малкото ще се информират какво е станало в България. Известна е и една друга абсолютно глуповата и отчаяна инсинуация на фараончовците, че след като фирмата е регистрирана в Германия, страната не приема компанията за пирамида. Естествено регистрацията на която и да е фирма не може да бъде забранена, но германските и европейски контролни органи  със сигурност ще възпрепятстват продаването на „позиции“. Още повече, че там има, за разлика  от България регулиращи и разследващи органи и правосъдие, които изпълняват стриктно задълженията си. Има разследваща журналистика, а не продажното съсловие на т.нар. „четвърта власт“ у нас, което упорито и угоднически си затваря  очите пред дейността на двамата „бизнесмени“. От нравоученията на пастира се разбра, че в Сърбия има 1 /един/ обект на фирмата. И тогава последва едно абсолютно словоблудство, че понякога е по-лесно да правиш бизнес /да продаваш позиции за 2 000 евра и безсмислени карти, след като няма обекти/ когато има само един обект…Безумия, които не си заслужава да бъдат коментирани..

Пиша тези неща, за да се опитам да „отворя“ очите на наивниците. В понеделник 8.12.2014 г. ще бъде проведен поредния „бизнес ден“ за несъществуващия „бизнес“ в срутилата се пирамида. На него срещу 70 лв. няма да се съберат нови хора, а само същите отчаяни хора с изпепелени надежди и финансови загуби. Освен падрето и Станчо, манипулатори ще бъдат още трима подобни на тях световно неизвестни лектори и „академици“….
Надявам се разумните хора да предприемат някакви действия и да предпазят поне най-близките си хора от домогванията на „фалиращата измама“, на двамата „бизнесмени“ и „добри хора“ и на останалите, макар и много малко активни,  манипулирани от тях „партньори“ в големия бизнес....


Share:

1 коментара